Funktionär

Elitdressyren på Djursholm engagerar medlemmar på Djursholms Ridklubb och elever från Djursholms Ridskola i alla åldrar. Under helgen kommer alla besökare och deltagare att träffa våra funktionärer och klubbkamrater som ställer upp ideellt för att tävlingarna ska kunna genomföras. Elitdressyren kräver att ca 100 funktionärer finns plats under helgen, från parkeringen hela vägen upp till domartornet. Kontaktuppgifter till våra huvudfunktionärer.

Alla får vara med! Elitdressyren engagerar ridskolans elver och klubbmedlemmar i alla åldrar.

Vi värnar om våra sponsorer och samarbetspartners! Flera av dem har varit med från starten.

Gemenskap & glädje! Under helgen har vi roligt tillsammans och syns även flitigt online där man kan följa oss hela helgen.

Tävlingsledningen jobbar nästan året runt med kommande tävlingar som ska innehålla något för hela familjen.

Värdegrund & Vision – Djursholms Ridklubb

I vår verksamhet har vi ridskola, tävling, utbildning, barn- och ungdomssverksamhet och mycket mer. Till oss är alla välkomna oavsett ålder, kön, tro eller kunskapsnivå.  Vi står för kunskap, kvalité och en god gemenskap! Vår vision är att vara en av Sveriges ledande och säkraste ridsportanläggningar.

Inom Djursholms Ridklubb accepterar vi inte och har strikt nolltolerans för alla former av trakasserier. Det ska inte vara en del av vår kultur. För klubben är det viktigt att alla känner sig trygga i stallet och vi följer Svenska Ridsportförbundets policy om trygg ridsport.

Om du ser eller upplever något som inte känns okej, som går emot vår gemensamma värdegrund eller bryter mot TR ber vi dig att genast kontakta någon av våra funktionärer eller personal på plats. Kontaktuppgifter till tävlingledning och överdomare nedan.