Press & Media

Varmt välkommen till Elitdressyren på Djursholm 2023

Du som önskar bli ackrediterad som media anmäler dig till Pressansvarig Ann Kjellser. Mer information om parkering, ackrediteringsband med mera kommer efter accepterad ackreditering. Vi ser fram mot att få välkomna dig till oss på Djursholms Ridklubb!

KONTAKTUPPGIFTER PRESS & MEDIA

Ordförande & pressansvarig
Ann Kjellser, 073 027 63 62, ann_kjellser@hotmail.com

Tävlingsledare
Anneli Grimborg Säteri, 070-221 10 97, anneli.grimborg@telia.com

Projektledare
Kajsa Larsson, 070-598 64 30, kajsa66.larsson@gmail.com

Överdomare
Camilla Modenius, camillamodenius@hotmail.se

Sponsorer & utställare
Sofia Quade 073-045 64 02, sofia.quade@qbg.se

Lövsta Future Challenge Dressage
Kristina Berggren Fur, 073-867 01 36, kristina@lovstastuteri.com

PRESSRELEASER

Pressmeddelande Elitdressyren 2023

Pressmeddelande Elitdressyren 2023_word-format

Affisch/pressbild, jpg.

För en högupplöst pressbild, vänligen kontakta Ann Kjellser, ann_kjellser@hotmail.com

PRESSBILDER

Kontakta oss för om ni söker från tävlingarna eller från klubb- och/eller ridskoleverksamheten.

Fotograf Roland Thunholm kommer att fota vid Lövsta Future Challenge.

Fotograf Li Sjöstrand kommer att finnas på plats hela helgen. Bilderna kan köpas via www.lisjostrand.se

Meddela om du inte vill bli fotograferad eller synas på bild i våra kanaler.

Tävlingen Online

Återse kvalen av Lövsta Future Challenge från 2019 och  2018 via Equisport.tv. Tillgängligt för dig som prenumerant.