Preliminära startlistor

av | 9 september, 2024 | Ridklubben, Elitdressyren

Nu finns preliminära startlistor för Elitdressyren på Djursholm 2024 i Equipe. Det ser ut att bli ett fantastiskt startfält och vi ser verkligen fram emot att få se er alla er hos oss! Vi är förstås särskilt glada och stolta över att vi har många av våra underbara klubbkamrater på startlinjen även i år.

Det finns fortfarande möjlighet att anmäla och många klasser att välja på. Tag chansen att rida hem makalösa hederspriser och ett fantastiskt meetingpris.

Preliminära tider & tävlingsprogram:

FREDAG • 13 september
Kl 14:30 2* MsvA:1 sponsras av Breija
Kl 18:00 3* FEI Intermédiaire II sponsras av Agria

LÖRDAG • 14 september
Kl 08:30 3* FEI Prix S:t Georges sponsras av Clear Round
Kl 11:15 Kval 4 Lövsta Future Challenge Dressage U25
Kl 13:15 Kval 4 Lövsta Future Challenge Dressage Unga Grand Prix-Hästar
Kl 15:20 3* FEI Grand Prix sponsras av Stockholm Ridsport

SÖNDAG • 15 september
Kl 08:00 3* MsvA:1 sponsras av Kvinna Stockholm
Kl 09:25 3* FEI Intermédiaire I sponsras av EquiTaste
Kl 12:25 3* FEI Grand Prix Kür sponsras av Marques & Vieira

Preliminära startlistor: https://online.equipe.com/shows/64323

På lördagen bjuder vår klubbkamrat Lena Englesson på Ryttarfest i de vackra lokalerna på Englesson & Company fr.o.m. kl 18:00. Vi har även förmånen att få dela ut ett fantastiskt meetingpris från Englesson & Co på söndagen efter küren.

Vår Ryttarlounge är öppen för de som startar lör- och/eller söndag. Där bjuder vi på fika samt goda tilltugg från Villa Pauli samkväm och mingel i en avslappnad miljö med interiör från Englesson och blommor från Årsta Blomsterhandel.

Alla uppstallade hästar kan hämta ut en fodersäck från EquTaste vid ankomst till stallet och hästarna kommer att stå bekvämt på spån från YesBox.

Varmt tack till våra sponsorer och samarbetspartners!

Kolla in alla företag som bidrar med hederspriser i toppklass, spännande utställare och allt som händer under helgen här på vår hemsida.