• This event has passed.

Extern hopptävling: Krafft-hoppet

17 mars

Söndagen den 17 mars är det äntligen dags för oss att ordna Krafft-Hoppet på Djursholm med enstjärniga hopptävlingar för ponny och häst

Första start för är kl 08:30 och därefter avlöser klasserna varandra med någon paus emellan.
Startlistor samt viktigt info för alla deltagare finns i Equipe: https://online.equipe.com/shows/60370

Cafeterian kommer att vara öppen under tävlingen och finns en trappa upp på vår fina anläggning med varm och kall mat, fika och en massa annat gott!

Vi vill passa på att hälsa tävlingens domare Anette Nyström, överdomare Camilla Modenius och banbyggare Charles Danielsson varmt välkomna till oss.

TACK till alla klubbkamrater, funktionärer, generösa sponsorer och alla inblandade som är med och möjliggör våra tävlingar.

Date:
17 mars