Loading Events

• This event has passed.

KM i hoppning

10 december 2023 @ 10:30 - 13:00

Varmt välkomna till KM i hoppning 2023!

Söndagen den 10 december är det äntligen dags för KM i hoppning för juniorer och seniorer. Tävlingen är öppen för alla medlemmar i Djursholms Ridklubb.
Årets klubbmästerskap i hoppning kommer att ha två klasser: ponny och häst. Pris delas ut till segrande i KM för ponny och häst samt till bästa ridskoleekipage – både för ponny och häst. Vi kommer även att erbjuda en förklass för både ponny och häst. Särskilda regler gäller för KM i hoppning, läs mer i TDB.

OBS att man måste anmäla sig både i TDB och via de digitala formulären:

Ridskoleekipage
Privatekipage

Sista anmälningsdag i TDB är onsdagen 6 december kl.18.00. Max antal starter är 80.

Preliminära startlistor publiceras på Djursholms Ridklubbs Facebook-sida tidigast torsdagen 7 december samt på DRK anslagstavla. Strykningar görs i TDB och även på mail till tävlingsledaren efter att startlistorna har publicerats.

Tävlingsledare: Alexa Carlzon. +46 70-232 60 60, alexa.carlzon@gmail.com samt Caroline Malmström. +46 73-070 19 00  carolinemalmstrom@gmail.com

Date:
10 december 2023