Återvändarträff

av | 5 december, 2022 | Ridklubben, Ridskolan

Den 28 december kl. 14-17:00 är du som tidigare har varit medlem i DRK och/eller ridit på Djursholms Ridskola välkommen på återvändarträff med afternoon tea på Gärdestorp! Tag chansen att träffa gamla och nya vänner och dela med dig av dina bästa minnen!

Klubben och ridskolan fyller 100 år 2025 och inför jubileet samlar vi nu in minnen. Det spelar ingen roll om du senast satt på hästryggen för 70 år eller 70 minuter sedan – alla gamla DRKare är lika välkomna tillbaka! Tag gärna med foton till träffen, om du har.

Återvändarträffen är gratis, men för att vi ska veta hur många scones och andra godsaker som ska förberedas behöver vi din anmälan till träffen via mail info@djursholmsridklubb.se senast den 19 december. Märk din anmälan ”Återvändarträff” – glöm inte att meddela eventuella födoämnesallergier!

Dela gärna inbjudan med andra gamla DRKare, så att vi når så många som möjligt.

Varmt välkomna!

Djursholms Ridklubb