Prova Ryttaryoga för 65+ på tisdag 7/11!

av | 1 november, 2023 | Ridklubben, Ridskolan

Lär dig hur du kan hålla kroppen i trim för fortsatt ridning! Djursholms Ridklubb erbjuder Ryttaryoga för 65+, en aktivitet som ligger inom Riksidrottsförbundets projekt ”Idrott 65+” (läs mer om projektet här)

Vår klubbkamrat Eva Nilbrink – som är både ryttare och yogainstruktör – håller två träningstillfällen med yoga anpassad för den lite äldre ryttarkroppen. Du lär dig helt enkelt de bästa övningarna för att din kropp ska fortsätta att trivas och fungera i sadeln.

Första passet är på tisdag 7 november kl. 11:00-ca11.45 i teorisalen. Anmäl dig via sms 0708-98 43 61 (Louise Nordfors) eller e-post louise.nordfors@telia.com. Skriv Yoga + ditt namn i meddelandet.

Yogan är gratis och i första hand avsedd för DRKs medlemmar som är 65+, men i mån av plats även för övriga – först till kvarn. Max antal deltagare är 10. Nya fräscha yogamattor finns att låna.

VARMT VÄLKOMMEN!

Foto Pixabay (inte Eva på bilden)