Schabrak

Tävlingsschabrak till lagdeltagare

I webbshoppen kan du beställa klubbens fina kvalitetsschabrak i modell hopp eller dressyr för ponny respektive häst. Schabraken är av märket Eskadron och finns i vitt och marinblå. Schabraken säljs via vår webbshop hos Profilkompaniet. Klicka på länken nedan så kommer du till shopen!

Länk till webbshoppen

Du som är lagdeltagare och inte har ett DRK-schabrak får ett bidrag till ditt schabrak. Köp schabraket i shoppen som vanligt, ladda ned blanketten längre ner på sidan, fyll i och skicka in den enligt instruktionerna så får du tillbaka en del av summan.

Leveranstid

Leveranstiden för schabraken kan variera men i början av 2024 har vi tagit fram ett nytt DRK-Schabrak i två färger med kort leveranstid och nytt pris (599kr). Läs mer om schabraken i shoppen

Lagdeltagare, beställ så här:

Lagdeltagare får ett bidrag om 300 kr för inköp av ett schabrak.

1. Beställ och betala schabraket i webbshoppen som vanligt
  2.  Ladda ner bidragsblanketten här
  3. Fyll i blanketten enligt instruktionerna
  4. Maila den ifyllda blanketten till kansliet: info@djursholmsridklubb.se så får du tillbaka en del av summan.