Välkommen Clear Round – ny Guldsponsor!

av | 29 november, 2023 | Ridklubben, Elitdressyren

Vi är både stolta och glada att kunna presentera en ny, spännande guldsponsor: Clear Round!

Clear Round är kända för sina hästtransporter och hästlastbilar för B-kort och C1 – alla med unika säkerhetsdetaljer. Clear Round är också först i Sverige med miljöklassade hästlastbilar, med en fordonsskatt på endast 650 kronor om året.

Många av klubbens medlemmar tog chansen att hälsa på Clear Round under Elitdressyren i september, då de var på plats tillsammans med Sjukhushästen och hans vänner. Clear Round var även en av Elitdressyrens uppskattade klassponsorer och starten på ett nytt samarbete.

Precis i tid för Klubbmästerskapen i Dressyr 2023 fick Clear Round upp sin fina skylt som ni kan se i vårt stora ridhus. Nu ser vi fram emot många fler spännande möten och event tillsammans med vår nya Guldsponsor under 2024.

Läs mer om Clear Round på deras hemsida och följ förstås också gärna vår nya Guldsponsor på Instagram @clearround.se och Facebook!