Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

ÅRSMÖTE Djursholms Ridklubb

18 februari @ 10:00 - 12:00

Varmt välkomna till Årsmöte för Djursholms Ridklubb!

Årsmötet äger rum söndagen den 18 februari kl.10.00 och kommer att genomföras fysiskt på ridanläggningen. En Teams-länk kan göras tillgänglig efter önskemål.

Årsmötet genomförs i loungen. Klubben bjuder på kaffe, te och smörgås till föranmälda medlemmar.

Kallelse och dagordning publiceras på ridklubbens anslagstavla och på hemsidan www.djursholmsridklubb.se, samt via DRKs sociala mediekanaler senast 10 dagar före årsmötet. Verksamhets- och förvaltningsberättelser, revisorernas berättelse, verksamhetsplan och budget, styrelsens förslag och inkomna motioner med styrelsens yttrande publiceras på DRKs hemsida en vecka innan årsmötet.

På programmet står även utdelning av förtjänsttecken, avtackning av avgående ledamöter samt andra uppmärksammande av särskilda insatser.

Förhandsanmälan till årsmötet senast måndag den 12/2
För att vara med på årsmötet ser vi gärna att Du föranmäler Dig. Klubben bjuder på kaffe, te och smörgås till föranmälda medlemmar. Vänligen maila Din anmälan till Helena på kansliet senast den 12/2 (skriv gärna Anmälan Årsmöte i rubriken): info@djursholmsridklubb.se

Varmt välkomna!
hälsar Djursholms Ridklubbs styrelse

Samlad information, viktiga dokument för mötet osv här.

Datum:
18 februari