Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

USEKs Spökkväll

26 oktober @ 17:00 - 20:00

Den 26 oktober arrangerar Ungdomssektionen sin populära Spökkväll!

Tid: 17:30. Insläppet sker 17:30 och slutar 18:00, se till att ha kommit innan dess. Annars kan det dröja att ni blir insläppta.
Åldersgräns: 7+

Kvällen kommer att börja med att vi kollar film, då bjuds det även på snacks. Vid allergier, meddela kontaktpersonerna.
USEK bjuder dock inte på middag så se till att ha ätit något innan ni kommer.

Det finns 2 filmer att välja på, i olika ”läskighetsgrader”
Den mindre läskiga: Ghostbusters
Den läskigaste: The shining
Om du är under 15 år men vill kolla på den läskiga filmen så behöver du en underskriven föreldrarlapp som finns vid affischen.

Därefter kommer det att berättas kusliga spökhistorier. Ni kommer även att få gå på en spännande spökvandring, vad kan man möta på där…

Anmälan sker enbart i lådrummet på stallet.
Det finns 100 platser och det går superbra att ta med sig en kompis som inte rider eller är medlem i klubben. Men då måste även dem skriva upp sig.

Anmälan är inte registrerad förens du har betalat. Denna aktivitet kostar 100kr.
Swisha till Filippa Heselius: 070-635 31 15 Skriv namn på barnet + spökkväll i swish kommentaren.

Övriga frågor? Kontakta våra kontaktpersoner:
☎️ Filippa Heselius- 070 635 31 15
☎️Vanna Gadd- 076 169 56 35