Anmälan öppen till Lövsta Future Challenge Dressage 2024

av | 15 februari, 2024 | Elitdressyren

Caroline Darcourt och Lövstas Bournonville vann det fjärde kvalet av Lövsta Future Challenge Dressage för Unga Grand Prix-hästar 2023. Foto: Li Sjöstrand

Vi är så otroligt glada och stolta över att vi har fått fortsatt förtroende att ordna det fjärde kvalet av Lövsta Future Challenge Dressage helgen den 13-15 september, 2024. En fantastisk möjlighet för såväl deltagare som publik som för oss arrangörer.

Lövsta Future Challenge gör skillnad för vår sport på så många sätt och vi är så tacksamma för att vi får vara med och bidra till deras fantastiska koncept. En ynnest och så inspirerande att få se alla grymma unga talanger i vårt maffiga ridhus. Det är särskilt fint att kunna följa flera av deltagarna över tid och upp i klasserna.

Den trettonde (!) säsongen av Lövsta Future Challenge Dressage startar upp v 16 i april och går under fem kval under året. Finalen avgörs traditionsenligt under Sweden International Horse Show på magiska Strawberry Arena helgen den 29-30 november, 2024.

Anmälan är öppen och anmäler gör du gratis i TDB.
lovstafuturechallenge.se finns allt du behöver veta om LFC Dressage 2024. Fullständiga regler här.

Varmt välkomna till oss på Djursholms Ridklubb helgen den 13-15 september 2024 när vi ordnar Elitdressyren på Djursholm med det fjärde kvalet av Lövsta Future Challenge Dressage

Följ Elitdressyren på Djursholm på Instagram för senaste nytt.

Kvalplatser LFC 2024:

v. 16 Lidköping