Förhandsinformation om årsmöte i Djursholms Ridklubb 2024

av | 27 december, 2023 | Ridklubben

Årsmötet äger rum söndagen den 18 februari kl. 10.00 och genomförs i cafeterian.

Kallelse och dagordning kommer att publiceras här på DRK:s hemsida och via DRK:s sociala mediekanaler samt på ridklubbens anslagstavla i stallet, senast 10 dagar före årsmötet.

Förslag till motion från enskild medlem att upptas till beslut/diskussion på årsmötet ska tillställas styrelsen skriftligen senast tre veckor före årsmötet. Maila gärna till info@djursholmsridklubb.se.

Verksamhets- och förvaltningsberättelser, revisorernas berättelse, verksamhetsplan och budget, styrelsens förslag och inkomna motioner med styrelsens yttrande publiceras på hemsidan en vecka innan årsmötet.

På programmet står även utdelning av förtjänsttecken, avtackning av avgående ledamöter samt andra uppmärksammande av särskilda insatser.

Klubben bjuder anmälda medlemmar på kaffe/te och smörgås. Detaljer om anmälan sker via ordinarie kallelse.

Varmt välkomna!

hälsar Ann Kjellser