Höstdressyren på Djursholm

av | 25 oktober, 2022 | Tävling

Vilken härlig dag det blev när vi ordnade Höstdressyren på Djursholm! Så många fina ritter och grymma insatser av såväl tävlande som våra underbara klubbkamrater och alla som ställde upp på olika sätt under söndagen.

Det kändes särskilt roligt att det var så många klubbkamrater med och tävlade, flera av dem fick dessutom kliva upp på pallen! Hela tre av totalt fyra segrar gick till DRK – fantastiskt! Vi är så stolta och glada för alla era framgångar.

Vi vill önska alla pristagare stort GRATTIS till fina prestationer, segrar och placeringar! Vi är så himla tacksamma för att så många vill komma och tävla på våra tävlingar.

Stort TACK till alla sponsorer som bidragit med fina hederspriser: Krafft, LED by Cheval, Einars Bilder, Marques & Vieira, Removeit, Brunmåla Hästklinik, Get the Gallop, Odelberg Malmqvist, BoneWarmers, ByEloise London samt Chokladtanten och Smycken By Pam som dessutom fanns på plats under söndagen.

Varmt tack till dagens domare, våra klubbkamrater Eva Nilbrink och Lena Käll samt överdomare Camilla Modenius.

Innerligt TACK till alla inblandade som får allt med tävlingen att fungera så väl.

Söndagens resultat finns i Equipe: https://online.equipe.com/sv/competitions/51505

Några bilder från tävlingarna nedan, fler bilder finns på vår Facebooksida och Instagram