Ny chans till yoga!

av | 18 november, 2023 | Ridklubben

Torsdag 7/12 kl. 18.30 erbjuder klubben ett nytt tillfälle till yoga för 65+ med Eva Nilbrink!

Ryttaryogan för 65+ är DRKs aktivitet inom Riksidrottsförbundets projekt ”Idrott 65+” (läs mer om projektet här).

Vår klubbkamrat Eva Nilbrink – som är både ryttare och yogainstruktör – håller två träningstillfällen med yoga anpassad för den lite äldre ryttarkroppen. Hon ger dig helt enkelt de bästa övningarna för att din kropp ska fortsätta att trivas och fungera i sadeln.

Första passet fick mycket fina recensioner av deltagarna. Den här gången blir det ett kvällspass med start kl 18.30. Datum är torsdag 7 december och platsen är loungen. Varmt välkommen!

Anmäl dig via sms 0708-98 43 61 (Louise Nordfors) eller e-post louise.nordfors@telia.com. Skriv Yoga + ditt namn i meddelandet.

Yogan är gratis och i första hand avsedd för DRKs medlemmar som är 65+, men i mån av plats även för övriga – först till kvarn. Max antal deltagare är 10. Nya fräscha yogamattor och block finns att låna.