Parkeringen vid ridanläggningen stängd 15-18 sept

av | 15 september, 2022 | Ridklubben

Parkeringen vid ridanläggningen är stängd fr.o.m. torsdag den 15 sept tom söndag kväll p.g.a helgens stora dressyrtävlingar och handelstorg.

Det kommer inte att gå att försöka parkera uppe vid stallet överhuvudtaget – området är helt avspärrat!

Vänligen parkera inte längst med Östbergavägen – det måste vara fri framkomlighet för utryckningsfordon och boende.

Lördag-söndag sker parkering i sommarhagarna vid Östbergavägen, följ anvisningar på plats.

Det går att hämta/lämna och gå några minuter från/till korsningen Hildingavägen/Östbergavägen men vänligen stanna inte mitt i korsningen eller blockera framkomligheten.

Vi hoppas att ni kan samåka, gå, cykla eller resa kollektivt till stallet de närmsta dagarna. Alternativt parkera en bit bort.

Vi ber om er förståelse och uppskattar er samverkan kring detta. Stort TACK för hjälpen!

Vi hoppas att ni vill stanna kvar en stund på stallet, kolla på några av Sveriges bästa dressyrryttare, ta en fika eller kanske shoppa på vårt fina handelstorg i helgen. Ni är alla varmt välkomna!

Allt om helgens stora dressyrtävlingar.