Patrik Kittel Dressage Tour 2023

av | 8 november, 2022 | Ridklubben

Den 14 maj är Patrik Kittel Dressage Tour tillbaka hos oss på Djursholms Ridklubb! Biljetter finns redan nu att köpa via tickster.com

Med moment och innehåll från den nya och uppskattade träningsserien ”Träna med Patrik” som spelats in hos våra klubbkamrater på Lövsta Stuteri ges många användbara tips och råd för ryttare på alla nivåer. Patrik Kittel rider själv samt coachar ett antal speciellt utvalda ryttare och hästar på olika nivåer som vi kommer att presentera när det närmar sig. Nytt för i år är att Patrik rider en okänd häst som publiken valt ut för att verkligen visa att tesen ”Alla kan rida Grand Prix” stämmer. Ni vill inte missa detta!!

Vi ser verkligen fram emot att återigen få välkomna er och PKDT till oss på Djursholms Ridklubb i vår.

Köp dina biljetter redan nu för att säkra din plats: