Samarbeta med oss

av | 24 maj, 2023 | Elitdressyren

Vår klubbkamrat landslagsryttaren Jennie Larsson som vann såväl Grand Prix som Grand Prix Kür på hemmaplan 2022.

Nu finns chansen att vara med som partner eller sponsra en av Sveriges bästa ridsportävlingar!

Helgen den 15-17 september ordnar vi den storslagna tävlingen Elitdressyren på Djursholm med kval av prestigefyllda Lövsta Future Challenge Dressage. Det är en fullspäckad helg med ridsport i toppklass där Sveriges bästa dressyrhästar tävlar i de högsta klasserna.

Under helgen erbjuder vi även familjeaktiviteter med ponnyridning, käpphästar och ett välfyllt handelstorg mitt i Danderyds kommun på en av Sveriges modernaste ridanläggningar.

Ridsporttävlingarna ordnas helt ideellt av eldsjälarna på Djursholms Ridklubb i samverkan med kvalitetsmärkta Djursholms Ridskola som utsetts till Sveriges bästa ridskola 2021 med hundratals elever i alla åldrar och en massa fritidsaktiviteter, läger och kurser.

Tag tillfället att stötta en helt fantastik tävling och därigenom en gedigen föreningsverksamhet som fostrat barn och unga, framgångsrika idrottare och företagsledare i flera generationer.

Det finns många möjligheter till fantastisk expo i våra kanaler och på vår välbesökta anläggning men också chansen att göra gott och bidra till en av Sveriges största ungdoms- och fritidsgårdar.

Kontakta Sofia Quade om du har ett företag eller vet någon som borde vara med som sponsor eller partner på Elitdressyren. Tveka inte att höra av dig eller att sprida nyheten om att den här möjligheten finns. Tag chansen att nå en ny publik och målgrupp – väl mött!

Kontakt samarbete & sponsring: Sofia Quade, sofia.quade@qbg.se

Kontakt handelstorg & utställare: Anna Izos Dahlborg, a.dalborg@gmail.com

Kontakt event & tävlingarna: Kajsa Larsson, klarsson@mdlz.com

Foto: Therese Hübner, bilder från tävlingarna 2022.

Fler bilder finns att beställa via Fotograf Therese Hübner
Album Marques & Vieira Grand Prix Kür, Elitdressyren 2022