Sommarbrev

av | 11 juni, 2024 | Ridklubben, Ridskolan

Den 11 juni skickade vi ut ett sommarbrev med hälsningar från ridklubben och ridskolan. I brevet ser vi tillbaka på en händelserik maj månad och blickar framåt mot en spännande höst.

I brevet kan du läsa om fina framgångar för våra tävlingsryttare, lyckade aktiviteter och utflykter med Usek och Fritidsledarna samt vad de har för planer för sommaren och hösten.

Nina Känsälä berättar om spännande nyheter och förändringar på ridskolan samt presenterar två nya hästar. Tävlingskommittén gör ett omfattande arbete med klubbens interna tävlingar och berättar kort om några av många nyheter som du får lära mer om i augusti när de bjuder in till informationsmöte kvällen den 22 augusti. Dessutom i introducerar vi er för klubbens nya kanslist vår klubbkamrat Susanne Nyström som börjar sin tjänst den 12 augusti.

Se till att kolla in det fullmatade nyhetsbrevet, notera höstens viktiga datum och se till boka in helgen den 13-15 september för då arrangerar vi höstens stora tävling Elitdressyren på Djursholm! En tävlingshelg som erbjuder något för hela familjen.

Har du inte fått brevet? Här kan du läsa det!

Om du inte får våra nyhetsbrev och vill prenumerera, anmäl dig här.

En härlig bild från Ungdomssektionens lyckade käpphästtävling den 25 maj.