Stockholm Ridsport FEI Grand Prix

av | 21 september, 2022 | Elitdressyren

Vilken otrolig lördagskväll vi fick hos med Stockholm Ridsport FEI Grand Prix. Vi har fått njuta av fina ritter av våra svenska stjärnor och glatts åt att det var så många som anslöt i publiken under lördagen!

Kvällens stora vinnare och segrare i Stockholm Ridsport FEI Grand Prix blev Jennie Larsson med Lövstas Zircoon Spring Flower!! Duon som är en av Elitdressyrens mesta vinnare genom åren – fantastiskt att få se dem vinna hos oss igen!

Emilie Nyreröd tog hand om andraplatsen tillsammans med Floppy Disc och Jennie Larsson som hade två hästar till start lyckades även knipa tredjeplatsen med Bonafide!

Jennie fick ta emot helt otroliga hederspriser! Fina premier och priser från klassponsorn Stockholm Ridsport, en fåtölj från Englesson & Company och exklusiva hederspriser från Luc of Sweden, My Equi Art, Rider’s Position, Noami, Get the Gallop, Luc of Sweden och Rider’s Position samt blommor i våra klubbfärger från Årsta Blomsterhandel.

Emilie fick också premier och hederspriser från klassponsorn Stockholm Ridsport, en vacker bukett från Årsta Blomsterhandel samt exklusiva priser från Noami, Einars Bilder, Luc of Sweden och Rider’s Position. Därtill fick de Djursholmsrosett och plakett från Djursholms Ridklubb!

Stort och varmt grattis Jennie och Emilie – vi är så glada för att ni kommer och tävlar hos oss igen!

Vi vill även passa på att tacka kvällens domare, vår klubbkamrat Pia Fälth, Johan Ekenberg, Mats Eriksson, Yvonne Sjödin Larsson samt överdomare Camilla Modenius.

Fullständiga resultat: https://online.equipe.com/sv/class_sections/738114

Foto: Therese Hübner, klassens tvåa Emilie Nyreröd med Floppy Disc

Ett särskilt TACK till våra generösa sponsorer för maffiga hederspriser och premier. Klassponsorn Stockholm Ridsport, Englesson & Company somskänkte en fåtölj till segraren, buketter från Årsta blomsterhandel samt hederspriser från My Equi Art, Get the Gallop,Einars Bilder, Noami, Rider’s Position och Luc of Sweden