Anmälan öppen till Elitdressyren

av | 25 augusti, 2023 | Elitdressyren

Foto: Therese Hübner

Anmälan till Elitdressyren på Djursholm med det fjärde kvalet av Lövsta Futurte Challenge Dressage är öppen!

Preliminärt tävlingsprogram för Elitdressyren på Djursholm 2023 som nedan.

FREDAG • 15 september
MsvA:1 sponsras av Breija
Intermédiaire II sponsras av Agria Häst

LÖRDAG • 16 september
Prix S:t Georges sponsras av Clear Round

Kval 4 av Lövsta Future Challenge Dressage för Unga Ryttare U25 och Unga Grand Prix-Hästar

Grand Prix sponsras av Stockholm Ridsport

SÖNDAG • 17 september
Intermédiaire I sponsras av PROT / EQUI

Grand Prix Kür sponsras av Marques & Vieira

MsvB:5 sponsras av Atletix Horse

Vi har även förmånen att dela ut pris i Stora Rundan som är sponsrad av Englesson & Company.

På lördagen bjuder även vår klubbkamrat Lena Englesson in till traditionsenlig Ryttarfest i de vackra lokalerna på Englesson & Company, helt nära vår anläggning.

Vår fina Ryttarlounge med gofika och tilltugg, samkväm och mingel är tillgänglig för de som startar lör- och/eller söndag.

Dessutom kommer vi att ha ett välfyllt handelstorg med spännande utställare och partners, erbjudanden och nyheter. Där finns även lotterier, käpphästar, korvgubbe och mjukglass samt ponnyridning för de minsta på söndagen.

Tag med familj, vänner och bekanta till våra tävlingar – det finns något för alla!

Välkomna med er anmälan i TDB:

Stort innerligt TACK till alla våra otroliga sponsorer och partners för att ni är med och möjliggör våra tävlingar – i stort och i smått!

Vi ses – VÄLKOMNA!