Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Familjedagar på Djursholm

14 september - 15 september

I samband med våra dressyrtävlingar Elitdressyren på Djursholm arrangerar vi Familjedagar med en massa roliga aktiviteter vid stallet. Det blir gratis ponnyridning, käpphästar i alla former och färger, spännande lotterier och shopping, mjukglass och korvgubbe på ett välfyllt handelstorg. Den populära ponnyridningen med underbara ponnyer från Djursholms Ridskola är kl 12-14:00 på söndagen.

Tag med familj, vänner och bekanta till oss helgen den 14-15 september – det är fri entré och alla är varmt välkomna!

Elitdressyren på Djursholm är en Miljömärkt tävling och vi ser gärna att man om möjligt lämnar bilen hemma eller samåker. Det är smidigt att resa kollektivt till oss och det finns fina cykel- och promenadvägar upp till vår ridanläggning.

Följ Djursholms Ridklubb och Elitdressyren på sociala medier för senaste nytt.
Allt om Elitdressyren på: djursholmsridklubb.se/elitdressyren

Start: