Anmälan till Elitdressyren 2024

av | 26 juni, 2024 | Elitdressyren, Tävling

Lördagen den 3 augusti öppnar anmälan till Elitdressyren på Djursholm 2024! Anmälan till tävlingarna görs i TDB.

Helgen den 13-15 september arrangerar vi tre- och fyrstjärniga dressyrtävlingar med det fjärde kvalet av Lövsta Future Challenge Dressage och några av Sveriges absolut bästa dressyrryttare på startlinjen!

Under tre tävlingsdagar samlas deltagare, besökare och sponsorer hos oss på Djursholms Ridklubb för en riktig hästfest! Förutom dressyrtävlingarna arrangerar vi Familjedagar med käpphästtävlingar, lotterier, mjukglass, korvgubbe samt gratis ponnyridning med ponnyer från Djursholms Ridskola för de allra minsta på söndagen. Det blir ett välfyllt handelstorg med shopping, utställare och unika erbjudanden från våra partners. Vår cafeteria serverar kall och varm mat, gofika och annat gott en trappa upp inne på vår fina ridanläggning.

Tag med familj, vänner och bekanta till oss – fri entré hela helgen!

Stort varmt tack till våra sponsorer och samarbetspartners för att ni stöttar våra tävlingar och verksamhet.

Följ Elitdressyren på Instagram för senaste nytt och täta uppdateringar

Vi ses i september – välkomna!