Nyheter för klubbens interna tävlingar hösten 2024!

av | 18 september, 2024 | Ridklubben, Tävling

Inför höstterminen 2024 introducerar vi några spännande nyheter i upplägget för de interna tävlingarna. Vi har gjort dessa förändringar baserat på erfarenheter från nuvarande upplägg samt återkoppling i medlemsenkäten.

• Vi förstärker fokus på lärande och utveckling av ryttarna i nära samarbete med ridskolan
  • Vi inför nya och uppdaterade klasser
  • Inverkansbedömning införs i interna klasser
  • Kvalificeringsreglerna uppdateras

Informationen om interntävlingar här på hemsidan är under uppdatering. En del är klart, men där redigeringsarbete återstår framgår detta tydligt i början av texten och länk finns till en pdf med alla aktuella regler och rutiner.

HÄR hittar du pdf-dokumentet!

Välkommen att kontakta någon i Tävlingskommittén på tavling@djursholmsridklubb.se om du har några frågor eller funderingar kring interna tävlingar!

På söndag den 22/9 är det premiär för de uppdaterade dressyrprogrammen Blåbär, Lingon och Hallon! Helgen efter, den 29/9, har vi hoppning i lilla ridhuset med  Bomklass, Caprilli och Debutant! Missa inte att anmäla till det!